Forum www.mctwierdza.fora.pl Strona Gwna www.mctwierdza.fora.pl
Twierdza Minecrafta
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

i nawet na kafe mnie znalazły

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mctwierdza.fora.pl Strona Gwna -> [PL][SPS] Twierdza Minecrafta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 759
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 12:37, 10 Kwi 2014    Temat postu: i nawet na kafe mnie znalazły

czy ktos sie spotkal z takim schorzniem przewlekle suche zapalenie pochewek sciegna w obrebie reki i nadgarstka .
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam!!! [link widoczny dla zalogowanych].
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja nie potrafię się rozluźnić no i kicha więc teraz je tylko rozpuszczam w wodzie i wkładam taką papkę,no i mam nadzieję,że to zadziała,chociaż napewno mniej niż odpowiednio włożona tabletka,buuu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nikogo nie naganiam, teraz zaczynasz zoczerniac także mnie??????????

Po to żeby wyjść do ludzi, oderwać się od pijaka chociaż na chwilkę, zapomnieć na moment, nie mam przyjaciół, odsunęłam się od wszystkich bo mi ciągle było wstyd. [link widoczny dla zalogowanych] a na co sie leczyals, jakie proszki bralas i dlaczego lekarz wspomiinal o monitoringu??
hej wszystkim - czy ktos moze mi udzielic informacji, jak wyglada obecnie sytuacja fryzjerska w HairCoif w Galerii Kazimierz? http://www.youtube.com/watch?v=Z9ky6wiJQH8 Późno trochę jak na drzemkę, ale co tam! Byłam na dwóch konsultacjach u innych lekarzy - trzeba robić przeszczep u mnie, bo nie ma chrząstki, nie chcą się podjąć... Mówi o tym otwarcie osoba na stanowisku menagerskim. [link widoczny dla zalogowanych]
25.Kim chciałeś być jak byłeś mały? dlaczego jedni moga po 45 a drudzy ;/ zawsze 3 miutki??? Taka nijaka. Wspaniałe słowa nic dodać nic ująć, tak trzeba żyć!!!!! hm...mysle ze trzeba probowac, moze te 2 litry to juz przyjmuja takie oczyszczone jelita, bez tego syfu... Potrafiła.w środku nocy po przebudzeniu czytać bo to było dla mnie najważniejsze. I NIC!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mozesz robic takze ,ale bardzo krotkie i dobrze sie przygotuj wczesniej .Glodowki mozna robic malym dzieciom.Czytalam ze max czas glodowania nie moze byc dluzszy niz ilosc lat.Czytalam o glodowce u 5 letniej dziewczynki z bardzo dobrym skutkiem.Takze napewno mozesz tylko nie przesadzaj w dlugosci i dobrze sie przygotuj wczesniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakbyś trochę poczytała forum to dowiedziałabyś się że jestem piercerką a raczej uczę się od 4 lat i tyle razy było tołkowane na tym forum że tribiotic woda utleniona i spirytus to zło że mam czasem już dość ;
Mam do Was taka prosbe, czy któras z kobiet ma tez problemy gastryczne w zwiazku z torbialka i miesniakami ?Mi bardzo dokucza ból w prawym podzebrzu, byłam u lekarza, powiedizano mi, ze skoro USG jamy brzucha nie wykazuje nic , próby watrobowe sa dobre , to mam skierowanie do gastrologa .
[link widoczny dla zalogowanych]

i nawet na kafe mnie znalazły
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja na dekoloryzacje nie ide, bo szkoda mi wlosy niszczyc jak nawet nie wiem jaki bedzie efekt!
[link widoczny dla zalogowanych]
Roxette - Joyride/ The look
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kto nie wierzy w istnienie talii.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czy mi ten sok pomoze.Mam pytanie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Magdę Cielecką [link widoczny dla zalogowanych] po operacji zawsze kreci sie w glowie do czsu az organizm nie przyzwyczai sie do zmian a po 2 pewnie jestes oslabiona, do do opuchlizny trzymaj jak najwiecej noge w gorze to pomaga i mniej boli wiem to z wlasnego doswiadczenia i tego co zdazylam sie nauczyc na studiach.
jak tak dalej bedzie to duża opłata to przysłowie się sprawdzi ze za pieniądze ksiadz sie modli tak to wczoraj wyglądalo dasz kase bedziesz wolny Komu bardzo zależy to musi jść do swojej kurii popytać POZDRAWIAM Ale moja znajoma wziela pozyczke na zaplacenie agencji. Znaczy organizm walczy. Po roku na Islandii, wyjechalam do Turcji, gdzie spotkalam Wlocha, ktory tak bardzo sie zakochal, ze zaprosil mnie na miesiac do Rzymu *od razu mowie zaden bogacz, ani zaden wykorzystywacz ,bardzo dobry czlowiek* po tym czasie przez cztery miesiace bylismy w zwiazku na odleglosc ale spedzajac ze soba bardzo wiele czasu , gdyz zadne z nas nie mialo pracy. dziewczyny ratujcie... [link widoczny dla zalogowanych]
Od pewnego casu zaczał zamazywać mi sie wzrok np po nocy, i od skosków cisnienia. he he kiedys próbowalam adipex i tak miałam( bóle głowy i szybkie bicie serca) ale i tak ćwiczyłam, a po wysiłku wszystko sie normowało. Hej Wam ! Teraz stosuję piankę z Sunsilka i jest dobrze. Pomózcie, bo odczuwam pustke w głowie! [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z Wawelskiej się wyleczyłam.
Mam 15 lat i właśnie wczoraj miałam urodzinki!Na prezent było trudno namówić rodziców bo miał to być kolczyk w pępku...chciałam do stuia iść przekuć w dzień pamiętny czyli w dzień ur,ale bardzo się boje,mam pytanie:czy z znieczuleniem całkowicie nic nie boli????Odpiszcie mi prosze!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Anilay
[link widoczny dla zalogowanych]
Toska na wycieczke zawsze się mozesz wybrać bez męża- moze być ciekawie Miłego czwartku życze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ewa Gawryluk
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No i of course oglądam często niemiecką tv.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Może spróbuj skontaktować się ze swoim ginekologiem.. [link widoczny dla zalogowanych] Byłam mega zmęczona i nie wierzyłam że kiedyś urosną.
Ja miałam poród rodzinny. tego samego celu . - muszla kruszona + 3zl calosc To chyba zawcześnie mówić, ale może to na mnie nie działa, tak jak pozostałe specyfiki, np. No i jak sama napisalas, mentalnosc wlochow, ich ograniczenie powiazane z pyszalkowatoscia, patrzenie z gory na obcokrajowcow... [link widoczny dla zalogowanych]
nie potrafię znaleźć opcji do zaczerniania nick-a tez nie moge znalezc idealnego, dokladnie ten sam problem jak mataką kłodę za zonę to woli oglądać pornole i sam walić konia niż bawić się z tobą @ubranka dzieciece nie SPAMUJ - nie ma tam nic ze skory a po za tym temat dotyczy kobiet! Warto to sprawdzić, aby potem na godzinę przed śłubem nie trzeba było wkładać twarzy pod kran 52 zjechalam do 42. Pamiętam jak marzyłam żeby ktoś ich ode mnie zabrał na trochę chociaż.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny mam do was pytanie odnosnie wyprozniania podczas glodowki
[link widoczny dla zalogowanych]
12 rovamycine i miałam przeprowadzone usg na którym nie widać zmian w łożysku i u dzidzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

PLATNE 1500 ERO.
[link widoczny dla zalogowanych]
mixsaj jest super to mój towarzysz w kuchni Teraz mam pierwszą miesiączkę od łyżeczkowania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam salon na ul.Radzymińskiej 234/236 STUDIO DESIGN jestem bardzo zadowolona z makijażu,trzymał się aż do białego rana,fryzura wystrzałowa,myślałam że z moich piórek nic mi nie upną!a tu prosze,świetne dziewczyny,uśmiechnięte ,pełen profesjonalizm i doświadczenie.W następnym tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]

I taką podaj. [link widoczny dla zalogowanych] mam bardzo dużo małych wyprysków na całym ciele i jestem ciągle zmęczona więc myślę ,że to ma coś wspólnego z jelitami
przed obiadem- kawa rozpuszczalna z bitą śmietaną 30%- 100 kcal Pytam dokładnie o produkty spożywcze. I z plebsu nie pochodzimy. A jak się czujesz? No jak nic temat dla mnie Jak to czytam to wszędzie je widzę, bydlaki cholerne [link widoczny dla zalogowanych]
Noga, ja jestem rowny miesiac na Atkinsie od 2 tygodni dolozylam troche miesa i brokuly i ogorki okazjonalnie co do wagi to weszlam w okres zastoju ale tak na oko zlecialo mi jakies 10-12 kg staram sie nie wazyc ale widac po ubraniach ze chudne. Czasami wloski nie chca mi sie krecic od samej glowy dlatego od pewnego czasu mysle o trwalej.. Ważna jest także informacja czy np. Praca ktora wykonuje nie daje mi satysfacji ( ani pieniedzy) ROWNIEZ POPIERAM. Teraz muszę skonsultować wyniki z moim lekarzem. Można się nasłuchać teorii, można ciąć główki, ale potem jak przyjdzie się ciąć klienta to się okazuje, że tą teorią to sobie można.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co tylko potwierdza moją teorię, że każda kobieta jest piekna, jak weźmie się za nią sztab profesjonalistów...
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak najbardziej polecam, o ile zrobi to kosmetyczka, która się na tym zna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mctwierdza.fora.pl Strona Gwna -> [PL][SPS] Twierdza Minecrafta Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin